Bij schade

Hoe een ongeval of schade aangeven

Schade melden aan ons kantoor kan op verschillende manieren:

  • rechtstreeks aan ons kantoor (per mail of per telefoon). Indien nodig komt een medewerker van ons ter plaatse
  • Met je smartphone in onze gratis app KBC Assist
  • 24/7 op het gratis nummer 0800 964 64

Welke informatie bezorgen?

Om je zo goed mogelijk verder te helpen, hebben we dit van je nodig:

  • De datum waarop je schade leed of van je ongeval
  • Een korte omschrijving van de schade: waterschade, glasbreuk, schade door brand, ...
  • Omstandigheden van het ongeval
  • Foto's en eventueel andere bewijsstukken die de schade aantonen
  • Indien een tegenpartij betrokken is: de contactgegevens en verzekeringsgegevens van de tegenpartij

Opgepast: Foto's per mail doorsturen is beperkt tot 10Mb per mail. Zijn de bijlages te groot? Probeer dan eerst de foto's te verkleinen vooraleer ze door te sturen.