- Handleiding MyPension.be
- Handleiding MyCareer.be
- Facturatievoorkeur per mail via Touch
- Facturatievoorkeur per mail via Business Dashboard
- Verzekeringsbewijs in Mobile
- Verzekeringsbewijs op papier aanvragen in Mobile
- Schade aangeven aan je voertuig zonder tegenpartij (omniumverzekering)
- Hagelschade aan je voertuig aangeven
1 Stap 1
Open je KBC Mobile app en meld je aan.
2 Stap 2
Klik bovenaan op "Hoe kan ik je helpen?".
3 Stap 3
Type "aangifte schade wagen" en klik op het verzendicoon. Indien je meerdere voertuigen hebt, klik je het voertuig aan waar je schade aan wil melden.
4 Stap 4
Klik op "Meld schade of krijg pechverhelping"
Heb je pechverhelping nodig, kan je via de app je locatie doorgeven en VAB contacteren. In dit stappenplan kiezen we voor "Pechverhelping is niet nodig".
5 Stap 5
Klik op "Start aangifte" nadat je de info grondig hebt gelezen.
6 Stap 6
Klik op het agenda-icoon en duid de datum aan waarop de schade plaatsvond.
Klik hierna op het klok-icoon en duid het uur aan waarop de schade plaatsvond. Klik vervolgens op "bevestigen" en "volgende".
7 Stap 7
Geef een duidelijke en grondige omschrijving van wat er is gebeurd.
8 Stap 8
Geef antwoord op de vraag "Ben je ergens tegen gebotst?"
9 Stap 9
Duid aan wat er is gebeurd
10 Stap 10
Geef aan waar de schade gebeurd is. Ben je momenteel op de locatie van het schadegeval? Klik "ja" en vervolgens "volgende".
Indien je niet op de locatie van het ongeval /de schadefeiten bent klik je op "nee".
In dit stappenplan klikken we op "nee".
11 Stap 11
Geef de exacte locatie in en druk op "volgende".
12 Stap 12
Duid aan waar het voertuig is beschadigd en klik op "volgende".
13 Stap 13
Vul het telefoonnummer in waarop we je kunnen bereiken en klik op "volgende".
14 Stap 14
Vul het e-mailadres in waarop we je kunnen bereiken en klik op "volgende".
15 Stap 15
Lees alles nog eens grondig na en klik op "verstuur aangifte".