1 Stap 1
Open je KBC Mobile app en meld je aan
2 Stap 2
Klik bovenaan op "Hoe kan ik je helpen?".
3 Stap 3
Typ "schade aangeven" en klik op het verzendicoon.
4 Stap 4
Klik op "Geef schade of hospitalisatie aan".
5 Stap 5
Klik op "Start een nieuwe aangifte".
6 Stap 6
Klik je gezinspolis aan en klik op "Start je aangifte".
7 Stap 7
Doe je aangifte voor jezelf?
Indien ja klik op "Ja" indien een ander gezinslid schade toebracht/ schade heeft klik je op "Nee".
Indien "Nee" geef je in de volgende stap de voornaam en familienaam in van de verzekerde die de schade toebracht/ heeft en klik je vervolgens op "Volgende".
In de volgende stap vul je vervolgens zijn/ haar adres in en klik je op "Volgende".
8 Stap 8
Vul de datum in waarop de schade zich voor deed en klik op "Volgende".
9 Stap 9
Geef een duidelijke en grondige omschrijving van wat er is gebeurd en klik op "Volgende".
10 Stap 10
Indien je foto's hebt van de schade kan je deze hier toevoegen en klik je op "Volgende".
Indien je geen foto's hebt klik je op "Verder zonder foto's".
11 Stap 11
Was er een andere partij betrokken?
Klik op "Ja".
12 Stap 12
Vul de naam en contactgegevens van de tegenpartij in en klik op "Volgende".
13 Stap 13
Vul de adresgegevens van de tegenpartij in en klik op "Volgende".
14 Stap 14
Was er een getuige?
Indien ja klik je op "Ja" en vul je de gegevens van de getuigen in.
Indien niet klik je op "Nee".
15 Stap 15
Vul het telefoonnummer in waarop we je kunnen bereiken en klik op "volgende".
16 Stap 16
Vul het e-mailadres in waarop we je kunnen bereiken en klik op "volgende".
17 Stap 17
Lees alles nog eens grondig na en klik op "verstuur aangifte".